Var har jag varit?

Fan, har verkligen inte haft tid med bloggen men det ska det bli ändring på såklart. Förlåt!
 
Jag och Linn har precis varit ute på promenad och nu kollar jag på TV. Har varit ledig tre dagar nu, vi hängde i solen hos Ebba i tisdags och badade i hennes pool, har shoppat lite och gjort lite annat, köpte nya bomberjacka från Pull&bear och köpte också en nya tröja från Ginatricot. Tror jag ska ha på mig det imorgon så vi får väl se om jag kommer ha på mig den imorgon eller inte. Är fett obekväm med mitt hår just nu, vet inte vad jag ska göra med det eller hur jag ska ha det men vi får la se vad jag hittar på med det. Ska vara bättre på att blogga från mobilen så ni får se lite mer av mina dagar, skola osv. 
Men ska skriva massa inlägg tills imorgon nu, ska  svara på kommentarer nu. Puss
 


MALIN    •     •   http://malinkirstine.se

Vilken härlig bild :) Kram










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype