Fri Y A Y

Godmorgon fredag!
 
Så sköönt med helg, har en ganska lugn helg framför mig. Inga planer för ikväll utom att förmodligen vara med några amigaas. + Har ingen skola idag för den delen heller. Bra vecka? Ja. Varit ledig alla dagar utom måndags och då var jag sjuk. Imorgon blir det att fixa allt inför tävlingen och sen hittar jag säkert på något med några på kvällen och på söndag är det Lektionsponny mästerskapen, astaggad.
 
Ska snart möta upp David för att gå på en powerwalk, älskar att gå på promenad. Typ bästa jag vet som ni kanske märker ;) Laddar snart upp ett inlägg om mobbning.
 


MATILDA    •     •   http://matildays.se

Så fin!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype